اگر در زمینه لوله‌کشی تجربه داشته باشید حتما می‌دانید که تفلون‌های نواری که با نام نوار تفلون نیز شناخته می‌شوند دارای کاربردهای زیادی در این صنعت هستند. این محصولات برای آب‌بندی بهتر لوله‌ها و اتصالات مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. استفاده از این محصولات مشکلات و سختی‌های خاص خود را به همراه دارد. یکی از بهترین جایگزین‌هایی که برای این محصولات وجود دارد تفلون مایع می‌باشد. تفلون مایع جایگزین تفلون های نوار معمولی خمیری رنگارنگی است که به وفور در بحث لوله کشی ساختمان و اتصالات کاربرد دارد. در واقع این محصول همانطور که از نام آن پیداست، به صورت مایع ساخته شده است و از حالت چسبندگی بالایی برخوردار است. این محصول با یک غلظت مناسب برای آب‌بندی ساخته شده است که برای اتصالات در لوله‌کشی ایفای نقش می‌کند. تفلون مایع برای آب بندی اتصالات فلزی، پلاستیکی و پلی اتیلن از دمای 50- تا 200+ درجه سانتیگراد مورد  استفاده قرار می گیرد. برای جلوگیری از نشت هر سیال (آب – گاز- مواد نفتی – مواد شیمیایی بجز اسید) مورد استفاده قرار می گیرد. مدت‌هاست که تفلون مایع به عنوان یک جایگزین عالی برای نوارهای آب‌بندی شناخته شده‌اند. به این منظور اگر توقع یک کارایی عالی از انواع تفلون‌های مایع دارید، بهتر است که به سراغ برندهای شناخته شده و معتبر از جمله بروید که بهترین کیفیت را در ساخت آنها پیاده کرده‌اند. با بسته شدن اتصال ، همراه با چرخش اتصال ، فضای بین رزوه ها را پرکرده و به اصطلاح به خورد رزوه ها می رود . در مکانهای تنگ و غیر قابل دسترس که نصب عادی مشکل می باشد ، نصب با تفلون مایع بسیار آسانتر انجام پذیر است ، زیرا این محصول حتی در سایزهای بالا مقاومتی را در برابر چرخیدن اتصال ایجاد نمی نماید. بنابراین با استفاده از تفلون مایع به راحتی و در هرمکانی که فضای کافی برای دست انسان وجود داشته باشد ، می توان اتصالات را با دست بست و محکم کرد. تفلون مایع برای پوشش دادن به سطوحی که در معرض آب، رطوبت، حرارت و شیمیایی‌های خورنده هستند، از جمله سطوح فلزی، سرامیکی، چوبی و پلاستیکی استفاده می‌شود. همچنین، تفلون مایع برای جلوگیری از خوردگی، لغزندگی و سایش در قطعات مختلف نیز به کار می‌رود.

 

معرفی تفلون مایع کاس

کاس یکی از برند های شناخته شده در بازار تاسیسات است که در زمینه ی اتصالات برنجی و انواع شیر فعالیت میکند ، یکی از محصولات این برند ترکیه ای ، تفلون مایع میباشد که از باکیفیت‌ترینِ انواع تفلون‌های مایع موجود در بازار می‌باشد که از این نظر متقاضیان زیادی را به خود جلب کرده است. برند کاس با استفاده از مواد اولیه با کیفیت اروپایی و در عین حال قیمت مقرون به صرفه می تواند گزینه مناسبی برای مصرف کننده باشد و تمام نیاز های مصرف کننده را جوابگو باشد. این محصول به صورت تیوپی برای افزایش سرعت کار و ایجاد دوام بیشتر به کار برده می‌شود و در برابر فشار و لرزش مقاومت بالایی دارد و از آن می‌توان در پمپ آب خانگی، سیستم هیدرولیک، کمپرسورهای هوا و مخازن موتور خانه استفاده کرد. تفلون مایع کاس نیمه غلیظ بوده ، و  قابلیت باز شدن مجدد پس از آب بندی کامل را دارا می باشد. استفاده راحت و آسان یکی از  ویژگی هایی است که این محصول را از سایر محصولات (نوار تفلون – خمیر -کنف) متمایز می کند. محصول زیر را می توان برای لوله های انتقال آب، روغن، هوا، مایعات، گاز و لوله های انتقال مواد شیمیایی بجز اسید استفاده کرد. به علت مایع بودن این تفلون هنگام پیچیدن رزوه،کل رزوه ها را می پوشاند و عمل آب بندی به صورت کامل انجام میگیرد.با توجه به اینکه تفلون مایع کاس مقاومت نا چیزی نسبت به حرکت دارد ، می توان اتصال را با دست و بدون آچار محکم کرد و در زاویه دلخواه قرارداد و با حرکت یک اتصال،دیگر اتصالات کناری همراه آن نمی چرخند و هر اتصال در جهت مناسب خود قرار می گیرد. تفلون مایع کاس یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت کاس ترکیه می باشد که از محبوبیت بالایی نزد فروشندگان،استاد کاران تاسیسات برخوردار می باشد و  استفاده از آن فرمول شیمیایی آب را تغییر نمی دهد و آب مورد نظر قابل آشامیدن است. تفلون مايع کاس مقاومت در برابر فشار بالا تا 700 بار را داراست و به دليل غلظت مناسب در فرمول توليد، در هنگام استفاده و بعد سفت شدن مقاومت خود را از دست نمیدهد. تفلون مايع کاس در رديف بهترين نوع تفلون با بهره مندي از استانداردهاي اروپا و امريكا قرار دارد.

 

مدت زمان آب بندی تفلون مایع کاس

هنگامی که اتصال یا هر نوع قطعه ای دیگر را به تفلون مایع آغشته می کنید باید طی مدت زمانی که فرصت داشته باشید مراحل پیچیدن را انجام دهید تا مایع تفلون خشک نشود، در واقع زمان خشک شدن آن بسیار مهم است و برای آب بندی درست باید قبل از خشک شدن مایع اتصال بسته شود. تفلون مایع کاس در مدت زمان بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پس آغشته شدن تفلون مایع بر روی رزوه آب بندی می شود و بعد از چند ساعت به بالاترین مقاومت خود دست پیدا میکند.

 

نحوه استفاده از تفلون مایع کاس

۱- پیش از استفاده از تفلون مایع، مطمئن شوید که سطح قرار گرفتن آن کاملاً خشک و تمیز است. این کار باعث می‌شود که تفلون مایع بهترین عملکرد خود را از خود نشان دهد.

۲- قبل از استفاده، تفلون مایع را به طور کامل تکان دهید تا مطمئن شوید که تمامی مواد درون آن به درستی مخلوط شده‌اند.

۳- برای استفاده از تفلون مایع، کافیست آن را روی سطح مورد نظر بریزید و با استفاده از برس مناسب، آن را به سمت خودتان به طور یکنواخت پخش کنید.

۴- پس از اینکه تفلون مایع به صورت یکنواخت پخش شد، اجازه دهید که آن به طور کامل خشک شود. زمان خشک شدن تفلون مایع با توجه به شرایط محیطی متفاوت است و ممکن است بین چند دقیقه تا چند ساعت زمان ببرد.

۵- پس از خشک شدن تفلون مایع، شما می‌توانید مایع تفلون اضافی روی سطح مورد نظر را با آب و صابون تمیز کنید.

 

قیمت تفلون مایع کاس

تفلون مایع کاس ترکیه دارای بالا ترین کیفیت موجود در بازار است و از لحاظ قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا میتوان بوسیله ی این محصول اتصالات بسیار زیاد تری را در مقایسه با نوار تفلون های معمولی آب بندی کرد ، به طوریکه میتوان فقط با یک تیوب از تفلون مایع کاس تمام اتصالات خانه (پکیج ، رادیاتور ها ، شیر آلات) را آب بندی کرد. تفلون مایع کاس در مقایسه با تفلون های مایع هم رده ی خود با توجه به کیفیت و مواد اولیه ی اروپایی با کیفیت قیمت مناسبی دارد که به نفع مصرف کننده است.

 

نکات مهم در هنگام آب بندی با تفلون مایع کاس

  • تمیز بودن قطعات و عاری از گرد و خاک
  • داشتن تجهیزات مناسب جهت باز و بسته کردن اتصالات
  • استفاده از اتصالات مناسب
  • این ماده محرک چشم است در صورت تماس مستقیم با چشم ، سریعا چشم را با آب فراوان شستشو دهید

مزایای تفلون مایع کاس

  • قابلیت باز شدن مجدد
  • تحمل فشار تا ۷۰۰ بار
  • جایگزین ۶۰ عدد نوار تفلون
  • دارای استاندارد بهداشتی NSF
  • آببندی قطعی
  • عدم نیاز به استفاده از آچار جهت بستن اتصال
  • تحمل دمای پایین و بالای زیاد
  • قیمت تمام شده خیلی کمتر از تفلون نواری
  • قابلیت استفاده آسان
  • تمیزی بیشتر محل اتصالات در مقایسه با تفلون های نواری

 

تمیزی و زیبایی بیشتر اتصالات

همانطور که در تصویر نشان داده شده است اتصالاتی که با تفلون مایع به همدیگر بسته شده اند تمیزی و زیبایی بیشتری دارند زیرا دیگر خبری از باقی مانده ی نوارِ تفلون روی اتصالات وجود ندارد.

 

 

جمع بندی

تفلون مایع یکی از محصولاتی است که امروزه دارای کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف می‌باشد. این محصولات را می‌توان جایگزین بسیار خوبی برای نوار تفلون یا تفلون‌های نواری دانست که عملکرد بسیاری بهتری را نسبت به آنها ارائه می‌دهند. مقاومت بالا، ایجاد اتصالات قدرتمند، سادگی در استفاده و قیمت مناسب از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات به شمار می‌آید. برای خرید این تفلون‌ها می‌توانید از خدمات فروشگاه اینترنتی ما استفاده کنید که این محصولات را با مناسب‌ترین قیمت ممکن به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این کیفیت این تفلون‌ها نیز به طور کامل به شما ضمانت داده می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه