پکیج بوتان مدل بیتا

پکیج بیتا در آذر ماه سال 1397 توسط شرکت توسعه قطعات الیکا که از زیر مجموعه های گروه صنعتی بوتان می باشد که به بازار تاسیسات کشور عرضه گردید. این پکیج برای پاسخگویی به نیاز اقتصادی بازار با قیمت بسیار رقابتی و فوق العاده عرضه شد. پکیج دیواری بیتا بعد از انجام تست های آزمایشی موفق و بررسی های سختگیرانه در آزمایشگاه های طول عمر گروه تحقیقاتی بوتان به تولید رسید.این پکیج با استفاده از قطعات معتبر و با دوام ایرانی، در کارخانه بوتان تولید و مونتاژ می‌شود. همچنین، وظیفه توزیع و خدمات پس از فروش این محصول نیز به عهده شرکت صنعتی بوتان است.

مدل بیتا پکیج بوتان، یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت بوتان است. این مدل پکیج در پاسخ به تحریم‌ها و مشکلات ارزی، و با هدف رفع مشکلات واردات قطعات خارجی، توسط شرکت بیتا تولید شده است. شرکت بیتا زیرمجموعه‌ای از شرکت بوتان است و قطعات این مدل از قطعات داخلی ایرانی بیشتر استفاده می‌کند. همچنین، این مدل اقتصادی‌ترین پکیج بوتان است.

شرکت بوتان در تولید مدل بیتا سعی کرده است قیمت کلی را کاهش داده و این امر باعث افزایش تمایل مشتریان به خرید آن شده است. به همین دلیل، در این مدل، نمایشگر دیجیتال و سیستم عیب یابی الکترونیک حذف شده و به جای آن، سیستم عیب یابی آنالوگ با استفاده از چراغ خطا مورد استفاده قرار گرفته است که خطاهای پکیج را نشان می‌دهد. قیمت رقابتی مدل بیتا پکیج بوتان، این محصول را به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

پکیج بیتا مجهز به سیستم های پیشرفته روز دنیا میباشد که به نمونه از آنها میپردازیم :

سیستم ایمنی کنترل حداقل فشار آب مدار گرمایش

در پکیج شوفاژدیواری  بیتا، در صورت افت فشار بیش از اندازه آب در مدار گرمایش، کلید ایمنی فشار آب به منظور رعایت ایمنی، به صورت خودکار فعال می شود.

سیستم احتراق آهسته

از مزایای بکار گیری سیستم احتراق آهسته در پکیج شوفاژدیواری بیتا، روشن شدن دستگاه با صدای کم است.

سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق

در صورت ایجاد مشکل در مدار تخلیه محصولات احتراق این سیستم فعال شده و دستگاه را در وضعیت قفل قرار می دهد.

سیستم ضدگریپاژ پمپ و شیر سه طرفه

در صورت عدم استفاده از پکیج شوفاژ دیواری بی‌تا به مدت 24 ساعت و خاموش بودن پمپ، برای جلوگیری از قفل شدن شیر سه طرفه و پمپ، این سیستم فعال می‌شود.

سیستم ضدنوسان دمای آب گرم مصرفی

در پکیج شوفاژدیواری بیتا، با استفاده از سیستم ضد نوسان، از تغییرات دمای آب گرم مصرفی به واسطه خاموش و روشن شدن مشعل، جلوگیری می‌شود.

سیستم ضدیخ زدگی

بکارگیری سیستم ضدیخ زدگی در پکیج شوفاژ دیواری بیتا، مانع از یخ زدگی آب داخل مدار گرمایش می‌شود.

سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش

در پکیج شوفاژ دیواری بیتا در صورت رسیدن دمای آب مدار گرمایش به بیش از حد مجاز، این سیستم فعال شده و دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

بررسی قطعات داخلی پکیج بیتا

پمپ پکیج بیتا

پمپ پکیج بیتا در شرکت تولید پمپ موتوژن تبریز تولید می شود که یکی از خوشنام ترین و با کیفیت ترین پمپ های تولیدی در ایران می باشد. اکثریت پکیج های تولید داخل مجهز به پمپ های موتوژن میباشند. پمپ این پکیج از نوع 15/50 دقیقا مشابه دیگر پکیج های بوتان می باشدکه دارای هد پنج متر نیز می باشد.

ست هیدرولیک پکیج بیتا

ست هیدرولیک پکیج بیتا مانند دیگر پکیج های بوتان و پکیج های اروپایی از جنس پلیمر بسیار مقاوم می باشد که درکنار مقاومت بالا ، خاصیت عدم رسوبگیری آن باعث افزایش طول عمر دستگاه میشود و تا بحال تعداد بسیارجزئی ومعدودی از آن نیاز به تعمیر داشته است. مبدل اصلی پکیج بیتا از جنس مس و مبدل ثانویه نیز از جنس استیل ضد زنگ میباشد که باعث افزایش عمر آن میشود.

شیر گاز و مشعل پکیج بیتا

شیر گار پکیج بیتا از یکی از معروفترین و بهترین تامین کنندگان چینی به نام بویلر زون تهیه شده است. این پکیج دیواری با عملکرد بسیار دقیق خود، شرایطی را فراهم کرده است که در سایز 22KW به رده انرژی C و در سایز 24KW و 26KW به رده انرژی B دست یافته است.

یعنی راندمان پکیج بیتا در حدود 90 در صد می باشد. مانند پکیج دیواری بوتان ، این پکیج نیز از سیستم مشعل بسیار پیشرفته و دقیق تولید داخل استفاده می کنند که تجربه استفاده از آن درپکیج های بوتان تضمینی بر عملکرد مطلوب آن می باشد. همچنین پکیج بیتا مجهز به سیستم جرقه زنی یکپارچه میباشد که نسبت به نمونه های غیر یکپارچه برتری دارد.

سیستم فن پکیج بیتا

سیستم فن پکیج بیتا، ساختاری مشابه با پکیج‌های پارما و پرلا بوتان دارد با این تفاوت که از پرشر و فن تولید ایران استفاده می‌کند. اما این تفاوت به معنای کارکرد نامطلوب آن نیست. فن مورد استفاده در این سیستم، با صدای بسیار کمی حدود 35 دسی‌بل عمل می‌کند. این صدای کم به همراه استفاده از پرشر پیشرفته و دقیق، ایمنی بالایی را برای مصرف کننده فراهم می‌کند. سیستم فن پکیج بیتا تحت لیسانس شرکت FIME ایتالیا تولید می‌شود و کیفیت بسیار خوبی دارد.

نتیجه گیری

در پکیج بیتا که از زیر مجموعه های پکیج بوتان به حساب می آید. درست است که از قطعات داخلی استفاده شده است، اما با دقت نظر که شرکت بوتان و گروه تحقیق و توسعه برای تولید این محصول داشته است. کیفیت بسیار بالایی را دارد و این کیفیت در کنار خدمات همیشگی و منظم بوتان که همیشه حامی مصرف کنندگان محترم بوده است می تواند آسایش خاطر مشتریان این گروه از محصولات بوتان را تامین نماید.

پکیج بیتا در سطح وطبقه اقتصادی محصولات شرکت قرار دارد که تمام تلاش برای ایجاد قیمت مناسب برای بهره مندی تمام مشتریان از کیفیت خوب و قابل می باشد. با وجود اقتصادی بودن قیمتِ پکیج بیتا ، شرکت بوتان در کیفیت دستگاه کوتاهی نکرده است و میتوان با قطعیت گفت که پکیج بیتا دستگاهی با کیفیتِ قابل قبول و مورد اطمینان میباشد و از سال 1397 که به بازار عرضه شد سالهاست که جز پرفروش های بازار میباشد که اگر کیفیت قابل قبولی نداشت طی این سالها از چرخه ی تولید خارج میشد.

پکیج بیتا فن دار است و دارای محفظه احتراق بسته می باشد. فن دار بودن این پکیج، امنیت خانه شما را بالا می برد. همچنین پکیج بیتا دارای دو مبدل جهت گرمایش خانه و آب گرم بهداشتی است. دومبدله بودن دستگاه، رسوب گیری را ساده تر می نماید و آب گرم بهداشتی یکنواخت تری در اختیار می گذارد. پکیجی با  24 ماه ضمانت و 10 سال تضمین قطعات می باشد که این ضمانت توسط شرکت بوتان و گروه خدمات بوتان انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه