آبگرمکن-در-دکوراسیون-آشپزخانه

آبگرمکن در دکوراسیون آشپزخانه

اگر دکوراسیون مد نظر شما دکوراسیونی با سبک مدرن است، لوازم با رنگ هایی در تناژ تیره و تا حد امکان ساده را در آشپزخانه خود قرار دهید. در مورد پکیج و آبگرمکن هم قواعد همین قدر ساده می باشد. شما نباید با انتخاب غلط سبک چیدمان آشپزخانه را از فرم اصلی خانه جدا نمایید. ما در این انتخاب کنار شما هستیم تا مدل های انتخابی را از نظر فنی و زیبایی شناختی بررسی نمایید.

آبگرمکن دیواری توکار مناسب دکوراسیون مدرن

علاقه مندان به سبک دکوراسیون مدرن کمی در انتخاب نوع لوازم منزل سختگیرانه بعمل می آیند. آنها آبگرمکن های توکار و دیواری را ترجیح می دهند. وسیله ای که زیبایی و سادگی آشپزخانه آنها را حفظ نماید. اگر سبک مورد علاقه شما در دکوراسیون منزل، سبک دکوراسیون مدرن هست، به فکرسرویس و تعمیر آبگرمکن خود هم باشید. این یعنی آبگرمکن خود را در محلی نصب نمایید که تعمیر آبگرمکن دیواری شما کار دشوار و غیرممکنی به نظر نرسد. در این سبک به دلیل وجود کادربندی های دقیق و استفاده از اشکال هندسی ساده مانند مستطیل و مربع، بهترین کار استفاده از آبگرمکن‌های توکار است تا سادگی و در عین حال شیک بودن فضا دچار کمترین خللی نشود.

آبگرمکن-در-دکوراسیون-آشپزخانه-1
آبگرمکن در دکوراسیون آشپزخانه

آبگرمکن مناسب دکوراسیون روستیک

دکوراسیون روستیک به بکر و دست نخورده بودن همه چیز اهمیت می دهد. علاقه مندان به سبک دکوراسیون روستیک می خواهند که طبیعت را در خانه خود حس کنند. آن ها از الوارهای دست نخورده و بدون برش های پیچیده و حتی بدون رنگ استفاده می نمایند. آبگرمکن مناسب این سبک نیز بی شک مدل های مخزن دار قدیمی با طراحی جدید و رنگ هایی مانند مشکی یا قهوه ای می شود. این نوع آبگرمکن ها بهترین کیفیت را دارند. در واقع آبگرمکن هایی که مخزن دار هستند مزایا و معایت خود را دارند. از مدل های ضد زنگ استفاده نمایید.

آبگرمکن ایستاده ضد زنگ از نظر رنگ و کیفیت، خروجی آب بهتری دارد. نکته دیگری که در مورد این نوع وجود دارد. رسوب بستن آب هست. زمانی که مخزن دائم پر از آب می شود به مرور شروع به رسوب بستن خواهد کرد. کیفیت در انتخاب مهم است. ما محصولی می‌خواهیم که کمتر دچار رسوب‌های ناشی از جوشیدن آب شود و همچنین به راحتی با روش‌های خاص بتوانیم این رسوب‌ها را از بین ببریم.

آبگرمکن برای دکوراسیون بوهو

آبگرمکن مناسب برای دکوراسیون بوهو مدل های ایستاده با طراحی خاص هستند. البته خرید یک آبگرمکن ایستاده بدون در نظر گرفتن شرایط و ویژگی‌های آن کار عاقلانه ای نیست. در نظر داشته باشید که پکیج کردن منزل هم می‌تواند مناسب دکوراسیون داخلی منزل شما باشد. به علاوه سرویس و تعمیر پکیج به دلیل ساده بودن سیستم داخلی آن کار چندان پیچیده ای ندارد. همچنین به دلیل ساده بودن سیستم این مدل هزینه تعمیر و یا هزینه لوله کشی پکیج که بابت آن پرداخت می شود مبلغ ناچیزی می شود. بنابراین برای سرویس و تعمیر مشکلی نخواهید داشت. دکوراسیون منزل شما با رادیاتورهای سفید دچار خللی نمی شود و می‌توانید اطراف آن را با المان های مخصوص این سبک مانند چوب، حصیر، مکرومه و پاف های کرم رنگ دکور کنید.

آبگرمکن در دکوراسیون آشپزخانه
آبگرمکن در دکوراسیون آشپزخانه

آبگرمکن مناسب دکوراسیون معاصر

این دکوراسیون که اغلب با دکوراسیون مدرن اشتباه گرفته می‌شود دارای المان‌های منحنی و گاهی پیچیدگی‌هایی است که در دکوراسیون داخلی مدرن دیده نمی‌شود. سبک دکوراسیون مدرن دارای خطوط و اشکال هندسی مشخصی است، درحالی که در سبک معاصر ما خطوط منحنی و غیر شکسنه زیادی داریم. آبگرمکن مناسب برای این سبک می‌تواند انواع مدل‌های دیواری، برقی با طراحی ساده باشد. فراموش نکنید در این سبک شما می‌توانید از لوازمی مانند آبگرمکن به صورت توکار استفاده کنید اما انواع آبگرمکن برقی با طراحی منحصربه فرد برای این سبک وجود دارد.

نکات کلیدی مربوط به انتخاب صحیح آبگرمکن

نیاز است در مورد بعضی از نکات مربوط به آبگرمکن با شما صحبت کنیم تا هرچه بیشتر در مورد کاربرد مدل‌های مختلف و کارایی هر مدل برای شرایط خاص اطلاعات کافی داشته باشید.

  • پکیج مورد نظر خود را با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی خانه انتخاب کنید. رادیاتورها دمای متعادلی دارند و نمی‌توانند بیش از اندازه خانه را گرم کنند. اگر خانه شما بزرگ است، فکر دیگری به حال گرمایش آن بکنید تا در زمستان دچار مشکل نشوید.
  • پکیج را در تراس یا محل‌های بادگیر نصب نکنید. پکیج‌های گازی به وسیله دودکش، گاز سوخته شده را خارج می‌کنند. اگر در زمستان باد شدیدی بوزد، دودکش دچار مشکل خواهد شد و به اصطلاح خفه می‌شود. تعمیر آن کار چندان سختی نیست و می‌توانید با چند ضربه آن را درست کنید اما بهتر است اگر چنین اتفاقی افتاد ابتدا با تعمیرکار مشورت کنید. تا حد امکان سعی کنید پکیج را داخل آشپزخانه نصب کنید.
  • آبگرمکن‌های مخزن دار بهترین انتخاب برای محل‌هایی هستند که به کمبود یا قطعی آب دائم مواجه‌اند. اگر در مناطق محروم از آب ساکن هستید در خرید آبگرمکن دقت کنید و مدل‌هایی با کاربرد بالا و مخزن‌های بزرگ را انتخاب کنید.
  • آبگرمکن و پکیج برای هر خانه‌ای اهمیت خاصی دارد. شما در طول روز بارها به آن احتیاج دارید و در خرید آن باید تا حد امکان عملکرد دقیقی داشته باشید. کاربردهای مورد نظر خود را روی کاغد بنویسید و هنگام خرید از این موارد کمک بگیرید. برای هماهنگی مدل آبگرمکن با دکوراسیون داخلی نیز می‌توانید متناسب با رنگ یا مدل آن انتخاب صحیحی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه