پکیج مناسب خانه های کوچک

پکیج چیست؟

پیش از راهنمای خرید پکیج مناسب خانه های کوچک، بهتر است کمی بیشتر در رابطه با این محصول بدانیم. پکیج‌های دیواری و انواع آن، امروزه جایگزینی مناسب برای موتورخانه‌های قدیمی هستند. این وسیله وظیفه‌ی گرمایش رادیاتور و تامین آب گرم مصرفی آپارتمان‌ها و خانه‌ها را بر عهده دارد. طبیعتا قیمت انواع پکیج دیواری با توجه به سیستم گرمایشی که دارد، برند و تعداد مبدل های حرارتی متفاوت می باشد.

در کنار ویژگی‌های ساختاری، پکیج از تجهیزات سازنده مثل برد پکیج گرفته تا پرشر سوئیچ هوا و مواردی دیگر تشکیل شده است که آشنایی با این اجزا و نحوه عملکرد این دستگاه هم، در نحوه خرید آن بسیار موثر است.

مزایای پکیج دیواری و استفاده از آن چیست؟

در ادامه راهنمای خرید پکیج لازم به بیان این مورد است که انواع پکیج دیواری، به‌عنوان رایج ترین سیستم گرمایشی در جهان، جایگزین بسیار مناسبی برای موتورخانه، آبگرمکن، شوفاژ مرکزی و سایر سیستم های مشابه به حساب می آید. محبوبیت روزافزون و استفاده رایج از این پکیج های دیواری حتی در واحدهای تجاری اطمینان ما را نسبت به کیفیت و کارایی این دستگاه از همیشه بیشتر می کند.

پکیج مناسب خانه های کوچک
پکیج مناسب خانه های کوچک

یکی از مهمترین مزایای پکیج نسبت به موتورخانه، کارایی بیشتر، هزینه و همچنین سرو صدای کمتر این وسیله می باشد. به‌طور کلی از مزایای متعدد انواع پکیج دیواری می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • اشغال فضای بسیار کم (در حد یک آبگرمکن دیواری)
  • نصب و راه‌اندازی بدون زحمت همراه با نگهداری آسان ( نصب دودکش پکیج)
  • کارایی بالاتر در عین کم‌مصرف بودن و جلوگیری از هدر رفتن انرژی
  • تامین گرما به صورت کارآمد برای فضای خانه و در مدت زمان کوتاه
  • مستقل بودن واحدهای مسکونی برای استفاده، تنظیم و کنترل دستگاه
  • امنیت بالا با توجه به امکاناتی مانند سنسور دود، سنسورهای آب گرم

توجه به مشخصات فنی پکیج دیواری

شاید مشخصات فنی و لزوم توجه به مواردی از قبیل متراژ ساختمان، مسکونی یا تجاری بودن آن، دمای میانگین شهر، محل نصب پکیج دیواری و موارد مشابه برای شما در هنگام خرید پکیج، کمی نگران کننده باشد.

اما در نظر بگیرید که توجه و بررسی ویژگی های ساختاری و عملکردی پکیج تنها به استفاده بهینه آن ختم نشده و شرایط آتی کاربرد این وسیله را در نظر دارد. بعنوان مثال باید در هنگام خرید و نصب پکیج به نحوه سرویس و تعمیر پکیج، به مشخصات فنی توجه کرد، زیرا که موارد و نکات در تعمیر پکیج بوتان با تعمیر پکیج آریستون با یکدیگر متفاوت می باشد.

مهمترین پارامترهای راهنمای پکیج مناسب خانه های کوچک

در پکیج مناسب خانه های کوچک، اصلا جای نگرانی نیست؛ پس از بررسی های کلی، می‌توان به اصلی ترین فاکتورهای تنظیم شده. در راهنمای خرید بهترین پکیج برای مشتریان به موارد زیر اشاره داشت. که با بررسی و توجه به آنها قبل از خرید پکیج، می توانید پکیج مناسب برای آپارتمان کوچک را انتخاب کنید.

  • پکیج دیواری یا زمینی
  • محاسبه ظرفیت پکیج مناسب
  • ظرفیت پکیج مساحت مناسب
پکیج مناسب خانه های کوچک
پکیج مناسب خانه های کوچک

پکیج مناسب برای خانه های کوچک

در اینجا می خواهیم به انتخاب پکیج مناسب خانه های کوچک با متراژ کمتر از 100، یعنی حدودا بین 50 تا 100 متر بپردازیم، در چنین مواردی، در مرحله اول باید به سردسیر یا گرمسیر بودن منطقه مورد نظر توجه نمود.

برای مناطق سردسیر باید از پکیج هایی با ظرفیت بالاتر نسبت به مناطق گرمسیر استفاده نمود. پس برای مثال، در مناطق سردسیر پکیج مناسب آپارتمان 80 متری باید ظرفیت 22000 داشته باشد، اما برای یک آپارتمان 80 متری در منطقه گرمسیر، پکیج 20000 پاسخگو است.

قیمت پکیج مناسب خانه های کوچک

برای انتخاب پکیج مناسب خانه های کوچک یا برای آپارتمان های 100 و 120 متری به بالا، علاوه بر در نظر گرفتن مواردی از جمله، سردسیر یا گرمسیر بودن محل سکونت، میزان آب، برق و گاز مصرفی و همچنین تعداد رادیاتورها، به دلیل متراز بالا، بهتر است. از پکیج های دو مبدل و فن دار استفاده نمایید.

علاوه بر آن با توجه به شرایط آب و هوایی محل سکونت، پکیج مناسب برای آپارتمان 120 متری، یک پکیج با ظرفیت بین 24000 تا 28000 می‌باشد.

علاوه بر موارد گفته شده در بالا، شما با توجه به برند انتخابی خود که می تواند بارلی، بوتان، آریستون و… باشد، باید با توجه به شرایط و مواردی که در نظر دارین، بهترین مدل آن برند را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه