پکیج بیتا :

پکیج بی تا در آذر ماه سال 1397 توسط شرکت توسعه قطعات الیکا که از زیر مجموعه های گروه صنعتی بوتان می باشد که به بازار تاسیسات کشور عرضه گردید. این پکیج با توجه قیمت بسیار مناسب و رقابتی و کیفیت مطلوبی که داشت خیلی زود جایگاه خود را در بازار تاسیسات کشور پیدا کرد و به یکی از پکیج های پرفروش بوتان تبدیل شد. این پکیج دارای دوسال گارانتی  و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت بوتان میباشد که مصرف کننده میتواند و بدون نگرانی از خدمات و قطعات ، با خیال راحت محصول را استفاده کند. در طول استفاده از پکیج ممکن است ایراداتی برای دستگاه اتفاق بیفتد که بوسیله سیستم عیب یابی میتوان به آنها پی برد. پکیج بیتا از نوع مکانیکی بوده و فاقد صفحه نمایش است ، به همین دلیل خطا های دستگاه از طریق چراغ چشمک زن بالای پنل برای مصرف کننده نمایش داده میشود که میتواند حالت های گوناگونی داشته باشد که که در ادامه مطلب نشان داده شده است.

نکته : زمانی که پکیج بیتا در حالت آماده بکار قرار می گیرد چراغ هر پنج ثانیه یکبار به رنگ سبز چشمک میزند و در صورتی که چراغ دستگاه به صورت ممتد سبز روشن شود نشان دهنده شروع به کار پکیج و روشن شدن مشعل می باشد. این دو حالت عادی بوده و دستگاه مشکلی ندارد.

 

ریست پکیج بیتا :

برخی از خطا ها میتواند بوسیله ریست دستگاه حل شود یا ممکن است بعد از برطرف کردن مشکل نیاز به راه‌اندازی دوباره دستگاه داشته باشید که در پکیج بیتا به راحتی با گذاشتن ولوم سمت سمت راست روی حالت خاموش ، دستگاه خاموش شده و بعد از گذاشتن روی فصل زمستان یا تابستان دستگاه شروع به کار میکند.

سخن پایانی :

به طور کلی هنگام خطا دادن دستگاه باید با کارشناسان و خدمات معتبر تماس گرفته شود تا راهنمایی هایی لازم انجام شود که اگر ایراد جزئی باشد با راهنمایی کارشناسان مشکل برطرف میشود و در غیر این صورت با اعزام کارشناس نسبت به حل مشکل مربوطه اقدام میشود که به راحتی با شماره گیری 51011-021 میتوانید با مرکز خدمات بوتان ارتباط برقرار کرده و مشکل را مطرح نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه