خرید پکیج رادیاتور فولادی

پکیج رادیاتور فولادی

پکیج رادیاتور فولادی پنلی در ظرفیت های گرمایشی متنوع و در مدل های یک کنوکتور و دو کنوکتور طراحی و تولید می گردد. رادیاتور پنلی از لحاظ سایز در اندازه های 60/80/100/120/140/160/180 سانت در سطح بازار وجود دارد. رادیاتورهای فولادی پنلی از سیستم های گرمایشی رایج برای تامین هوای گرم یک سازه به شمار می آید. بر این اساس، خرید رادیاتور فولادی پنلی، از راهکارهای کاربردی برای تامین و توزیع هوای گرم و مطبوع در فضاهای مختلف اداری، تجاری و مسکونی و ساختمانی تلقی می شود.

مهم ترین مشخصات پکیج رادیاتور فولادی

پکیج رادیاتور فولادی از آلیاژ فولاد باکیفیت تولید می گردد. استفاده از فولاد در ساختار این محصول، در افزایش ضریب انتقال حرارت و ارتقای ظرفیت گرمایشی رادیاتور بسیار تاثیرگذار است. بدنه رادیاتورهای فولادی با رنگ اپوکسی دو لایه پوشش داده می شود. این ویژگی مقاومت و دوام رادیاتور را در برابر تاثیر عوامل خورنده، نوسانات جوی و دمایی و اکسیداسیون، افزایش می دهد. همچنین، این مدل از رادیاتورها دارای پنلی به صورت یکدست و یکپارچه می باشند. این امر در نظافت راحت و بی دردسر رادیاتور به مصرف کننده کمک شایانی می کند.

خرید پکیج رادیاتور فولادی
خرید پکیج رادیاتور فولادی

رادیاتور پنلی با تمام سیستم های حرارت مرکزی، اعم از شوفاژخانه، موتورخانه و پکیج های شوفاژ دیواری سازگار است. علاوه بر این، نصب و راه اندازی و استفاده از این دستگاه ها بسیار آسان و راحت می باشد. رنگ بدنه خارجی رادیاتورهای فولادی پنلی غالبا سفید یکدست است. ضمنا، ساختار اصلی رادیاتور مدل پنلی از دو صفحه فولادی موازی و هم قرینه تشکیل شده است. در میان این صفحات فولادی، مبدل های حرارتی ویژه ای با عنوان کنوکتور به کار رفته است. تعبیه کنوکتور در ساختار رادیاتور، در افزایش بازدهی گرمایشی و توزیع هوای گرم به صورت تدریجی، یکپارچه و ماندگاری بالا، بسیار موثر است.

مکانیزم کارکرد رادیاتورهای فولادی پنلی بر مبنای روش جابجایی هوا صورت می گیرد. ضمنا، کنوکتورهای طراحی شده برای رادیاتور در دو نوع دمنده و ساده موجود است. همچنین، رادیاتورهای دارای دو کنوکتور، از لحاظ عرض، بزرگ تر از مدل های تک کنوکتور می باشند. وزن سبک و مناسب، حجم کم، نصب و راه اندازی آسان، قطعات فنی باکیفیت، قابلیت کارکرد در دامنه دمایی گسترده و بازدهی حرارتی مطلوب را می توان از دیگر ویژگی های حائز اهمیت رادیاتورهای فولادی پنلی به شمار آورد.

مهم ترین مزایای رادیاتور پنلی

پکیج رادیاتور فولادی در کاهش اتلاف و هدر رفت گرمایی نقش بسزایی ایفا می نماید. این امر کاهش هزینه های مصرفی و اقتصادی مصرف کننده را به دنبال دارد. پنل های این مدل رادیاتور بر روی سطح دیوار، به عنوان عایق عمل می کنند. شکل و فرم رادیاتورهای فولادی پنلی غالبا به صورت فشرده و جمع و جور تولید می شود. این ویژگی قابلیت استفاده از رادیاتور را در محیط های کوچک و کم مساحت فراهم میکند. حجم آب مورد استفاده برای این نوع از رادیاتورهای گرمایشی پایین و ظرفیت حرارتی آنها مطلوب و مناسب ارزیابی می شود.

توزیع و انتشار حرارت توسط پکیج رادیاتور فولادی از رنگ گرفتن دیوارهای مجاور یا آلودگی محیط جلوگیری می کند. برخورداری این محصول از بدنه فولادی، مصرف کننده را از انجام مستمر هواگیری دستگاه بی نیاز ساخته است. برای توزیع جریان هوای گرم در محیط های دارای سقف بلند، رادیاتورهای پنلی از گزینه های مناسب به حساب می آیند. این دستگاه ها هوای گرم را به صورت تدریجی در تمامی بخش های فضا منتقل می کند. همچنین، تولید این محصول با رعایت تمام شاخص های زیست محیطی و استانداردهای معتبر داخلی و خارجی انجام می پذیرد.

خرید پکیج رادیاتور فولادی
خرید پکیج رادیاتور فولادی

نکات نصب پکیج رادیاتور فولادی

به طور کلی، بهترین محل برای نصب و استفاده از رادیاتور فولادی پنلی در دیواره های خارجی و زیر پنجره های ساختمان می باشد. همچنین، به منظور جلوگیری از اتلاف حرارتی می توان دیوارهای ساختمان را عایق کاری نمود. بیشترین تلفات حرارتی در یک ساختمان معمولا در جداره های خارجی سازه مانند سقف، کف و درزهای پنجره صورت می گیرد.

مضاف بر این، هرگز نباید رادیاتورهای گرمایشی را در پشت پرده های ضخیم و بلند نصب کرد. چرا که این موضوع هدر رفت و اتلاف انرژی حرارتی را در پی خواهد داشت. در ضمن، از نصب و جانمایی رادیاتور در مجاورت وسایل بزرگ نظیر مبلمان می بایست خودداری کرد. نصب رادیاتور در این فضاها، مانع از تبادل جریان هوای سرد و گرم از بدنه دستگاه و به تبع آن، کاهش بازدهی گرمایشی محصول می گردد.

ناگفته نماند که در تعیین قیمت رادیاتور فولادی پنلی شاخصه های مختلفی به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایفای نقش میکنند. محدوده ظرفیت حرارتی، در کنار حجم آبگیری از مهم ترین فاکتورهای در این زمینه محسوب می شوند. رادیاتورهای پنلی متناسب با نوع کاربرد و استفاده در ظرفیت های گرمایشی گوناگونی طراحی و تولید و عرضه می گردند. همچنین، ابعاد و اندازه و وزن، ضخامت پنل، سطح کیفی ساخت، میزان مصرف انرژی، قابلیت ها و امکانات جانبی، نوع بدنه و ساختار و استانداردهای ساخت، از دیگر مولفه های مهم در تعیین قیمت رادیاتورهای پنلی قلمداد می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه