خرید پکیج 28 هزار

پکیج چیست؟

پکیج یک سیستم گرمایشی می باشد که یک تنه، کار دو عضو اساسی دیگر یعنی موتورخانه و آبگرمکن را انجام میدهد. با ورود پکیج به منزل تان، دیگر به موتور خانه و آبگرمکن نیازی ندارید، این سیستم گرمایشی محبوب و پر طرفدار، وظیفه ی خود را به خوبی انجام می دهد. برای خرید پکیج 28 هزار مورد نظر خود می توانید به سایت تبریز پکیج مراجعه فرمایید.

 این سیستم گرمایشی از یک طرف آب گرمی که برای مصارف روزانه نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد و از طرف دیگر آب گرمی که رادیاتور یا شوفاژ برای گرم کردن محیط به آن نیاز دارند را فراهم می نماید.

به طور کلی پکیج ها در تراس های ساختمان ها و در محیط های باز و یا در صورت عدم وجود فضای لازم در دیوار بیرونی آشپزخانه ها نصب می شوند. عمدتا از این نوع سیستم گرمایشی در ادارات، ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می کنند.

کاربرد های پکیج

در این قسمت با کاربردهای پکیج بیشتر آشنا می شوید، مهم ترین کاربرد های پکیج عبارتند از:

  1. تامین آب گرم مصرفی مانند یک آبگرمکن
  2. گرم کردن محیط مانند یک سیستم گرمایشی
خرید پکیج
خرید پکیج 28 هزار

نکاتی مهم خرید پکیج 28 هزار و نصب آن

توجه به نکات زیر، شما را در انتخاب پکیج مناسب و با کیفیت یاری می کنند.

مقایسه ی پکیج فن دار و بدون فن

هنگام انتخاب و خرید پکیج 28 هزار دو نوع فن دار و بدون فن در مقابل تان قرار می گیرد که به عنوان یک مقایسه ی کلی می توان گفت پکیج های فن دار مزایای بیشتری نسبت به نوع بدون فن دارند. یکی از مهم ترین مزایای آن ها این است که امکان نصب نمودن آن ها در فضایی خارج از منزل مثلا درون بالکن یا حیاط وجود دارد اما در مدل های بدون فن این امکان وجود ندارد و فقط می توان آن ها را درون منزل نصب کرد.

مقایسه ی پکیج دو مبدله و یک مبدله

یکی دیگر از نکاتی که هنگام انتخاب و خرید پکیج باید مد نظر قرار گیرد توجه به نوع مبدل آن است. به طور کلی پکیج‌ها در دو نوع دومبدله و یک مبدله در بازار عرضه می گردد که می توان گفت نوع دو مبدله از امتیاز بیشتری نسبت به نوع یک مبدله دارند، به عنوان مثال در نوع دو مبدله آب برگشتی از رادیاتورها و آب گرم مصرفی به صورت کاملا مستقل گرم می‌ شوند و در روند کار یکدیگر دخالتی نمی کنند اما در نوع تک مبدله زمانی که آب برگشتی در حال گرم شدن است امکان تامین آب گرم مصرفی وجود ندارد و به نوعی می توان گفت یک بعدی کار می کنند.

اگر می خواهید برای استخر، پکیج گرمایش تهیه نمایید، باید به دنبال خرید پکیج های استخری با مبدل های استخری باشید.

اگر قصد خرید پکیج 28 هزار زمینی برای خانه و محل زندگی تان را دارید، مدل هایی با منبع کویل دار انتخاب مناسبی خواهند بود.

نحوه عملکرد پکیج های دیواری

به طور کلی پکیج ها به گونه ای طراحی شده اند که در کمترین زمان ممکن دمای آب مصرفی را افزایش می دهند. زمانی که فردی آب گرم را در هر جای از خانه باز می کند، سنسورهای به کار رفته در دستگاه عبور جریان آب را تشخیص می دهند و اطلاعات لازم به مدار فرمان ارسال کرده و مدار فرمان پس از دریافت اطلاعات مشعل رو روشن می کند.

در این دستگاه آب در کویل های مسی در بالای مشعل حرکت میکند. به این ترتیب با روشن شدن مشعل حرارت به طور مستقیم به کویل ها برخورد کرده و آب موجود در آن ها را گرم می نماید. در این سیستم ها عمدتا به منظور در تعادل قرار دادن دمای آب از یک سیستم کنترل گاز استفاده می شود. این سیستم حجم و فشار گاز عبوری را کنترل می کند تا به این واسطه آب در دمای ایده آل قرار گیرد.

اگر برای گرم کردن محل زندگی یا محل کارتان از سیستم های گرمایشی مانند شوفاژ یا رادیاتور، فن کویل، رادیاتور قرنیزی یا سیستم های گرمایشی از کف که با استفاده از آب گرم محیط را گرم می کنند، استفاده می نمایید، می توانید پکیج را به عنوان پشتوانه ی قدرتمندی برای این سیستم های گرمایشی در نظر بگیرید. در این صورت ضمن بهره مندی از گرمایی مطلوب و دلچسب، از صرف هزینه های گزاف برای موتورخانه یا اختصاص دادن اتاقک هایی برای تجهیزات موتورخانه بی نیاز می شوید.

شما عزیزان جهت گرفتن مشاوره در امر خرید پکیج 28 هزار، میتوانید از طریق مشاوره ی آنلاین با کارشناسان و متخصصین ما در ارتباط باشید.

خرید پکیج
خرید پکیج 28 هزار

مزایای استفاده از پکیج

قبل از آن که پکیج را به عنوان سیستم گرمایشی محل زندگی یا محل کارتان انتخاب نمایید، بهتر است با مزایای آن آشنا شوید. موارد زیر، مزایای این دستگاه را بازگو می کنند.

  • پکیج را می توان یک موتورخانه کامل با بالاترين سطح بازدهی و کیفیت و کمترين میزان مصرف انرژی و فضا در نظر گرفت.
  • این سیستم از استانداردهای مطلق اروپایی تبعیت می کند به همین دلیل برای تامین گرمایش محیط، خطر بخاری و آّبگرمکن را ندارد و ایمنی بیشتری برای ساختمان فراهم می کند.
  • به طور کلی با نصب پکیج و در کنار آن یک رادیاتور، ساختمان از نظر تامین آسایش و رفاه ساکنین، بسیار کامل تر عمل می کند و مصرف انرژی و خطر پذیری را به حداقل ممکن می رساند.
  • یکی از مزایای پکیج این است که امکان تنظیم دمای آن روی درجه ی دلخواه وجود دارد.
  • یکی دیگر از مزایای این سیستم، این است که به لوله کشی های قطور سیستم حرارت مرکزی شوفاژ که از موتور خانه تا رادیاتور های شوفاژ کشیده می شود نیازی ندارد.
  • هر واحد مسکونی به صورت کاملا مستقل و جداگانه، از آن استفاده می کنند.
  • نصب و راه اندازی آن با سرعت و سهولت انجام می شود.
  • بدون ایجاد آلودگی صوتی فعالیت می کند.
  • در مقایسه با سایر سیستم های گرمایشی، گاز، برق و به طور کلی انرژی کمتری مصرف می کند.
  • فضای کمتری را در منزل اشغال می کند.
  • به جهت مجهز بودن به سنسور های دود و سنسور های آب گرم، از ایمنی بالایی برخوردار است.
  • هنگام نیاز به کنترل و تعمیر، دسترسی به آن آسان است

معایب استفاده از پکیج

پکیج هم مانند هر سیستم گرمایشی دیگری، در کنار مزایایی که دارد، با معایبی نیز همراه است، معایب آن به شرح زیر می باشد:

  • پکیج برای فضاهایی مانند تالار ها، بیمارستان ها و فضاهایی این چنینی که دارای متراژ های وسیع و بالای ۳۰۰ متر هستند، پاسخگو نیست.
  • دستگاه پکیج در مقایسه با سیستم های گرمایشی موتور خانه ای، عمر کوتاه تری دارد.
  • به دلیل نصب پکیج در داخل فضای مسکونی، هر چند اندک، اما فضایی را به خود اختصاص داده و اشغال می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه