لوازم جانبی پکیج

لوازم نصب پکیج

پکیج ها هر کدام دارای قطعات داخلی تشکیل دهنده ایی مخصوص به خود هستند که به آنها در اصطلاح لوازم جانبی پکیج گفته می شود. هر کدام از برندهای پکیج موجود در بازار از پکیج ایران رادیاتور، پکیج بوتان، پکیج فرولی و … شامل لوازم جانبی و تشکیل دهنده ای می باشد که معمولا در تمام پکیج ها یکسان هستند و این لوازم جانبـی پکیج ها تنها در سایز، اندازه و توان مصرفی باهم تفاوت دارند.

مساله دیگر در قطعات پکیج معماری و طراحی آن پکیج می باشد که آن را از سایر مدل ها و برند ها متمایز می کند.

لوازم جانبی نصب پکیج

امروزه استفاده از پکیج و رادیاتور ها رواج بسیاری گرفته است و مردم از آن استقبال بی نظیری می کنند. پکیج ها به دلیل اشغال فضای کمتر، هزینه مناسب تر نسبت به موتورخانه های قدیم و ظاهر زیبا و مناسب برای دکوراسیون خانه، یک سیستم گرمایشی مطلوب و کاربردی برای خانه ها و محیط های کار دارند.

پکیج ها و شوفاژ ها برای نصب به صورت استاندارد و کامل، نیاز به یک سری قطعات اضافی دارند که به آن ها لوازم جانبی نصب پکیج گفته می شود. این قطعات برای نصب هر مدل پکیج و رادیاتور، مورد نیاز می باشد و به آن ها لوازم جانبی نصب پکیج گفته میشود.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا نیاز به خریداری لوازم جانبی پکیج ایران رادیاتور است؟ باید بگویم خیر؛ زمانی که شما شوفاژ (رادیاتور) یا پکیج را خریداری می کنید؛ تمام لوازم جانبی نصب پکیج در آن قرار دارد و نیاز به پرداخت هزینه جداگانه برای لوازم جانبی نیست.

لوازم جانبی پکیج

پک کامل لوازم جانبی رادیاتور شامل چیست؟

پک لوازم جانبی نصب رادیاتور ها شامل تعدادی وسیله و لوازم جانبی هستند که ما برای راه اندازی پکیج به آن ها نیاز داریم و در صورت عدم وجود آن ها، نمی توانیم پکیج را به طور صحیح نصب نماییم. مبدل حرارتی پکیج یکی از این قطعات می باشد که در صورت عدم وجود آن، پکیج ممکن است عملکرد صحیحی از خود نشان ندهد.

پکیج های ایران رادیاتور از سری سیستم های گرمایشی پرکاربرد در تاسیسات ساختمان ها به شمار می آیند که در واقع وظیفه تامین آب گرم مصرفی و آب گرم مدارهای گرمایشی را بر عهده می گیرد. آب گرم مصرفی از طریق لوله و اتصالات بین مدارهای گرمایشی و شیرهای آب ساختمان در گردش هست.

مبدل حرارتی پکیج چیست و چه کاربردی دارد؟

مبدل حرارتی که به مبدل گرمایی و Heat exchanger نیز معروف هستند؛ وسیله ای برای منتقل کردن گرما و حرارت موثر در بین دو سیال و یا مواد گاز یا مایع به یکدیگر می باشد. در واقع این مبدل حرارت بهینه را بین دو محیط جا به جا می نماید و در واقع این دستگاه می تواند حرارت و گرما را بین دو سیال که با یکدیگر در ارتباط هستند؛ جا به جا نماید.

این تبادل گرما و حرارت بین دو سیال باعث می شود تا سیال های گرم خنک شوند و سیال های خنک گرم تر شوند. در پکیج های دیواری، سیال هایی وجود دارند که دمای آن ها با یکدیگر متفاوت است، مبدل حرارتی پکیج کمک می کند تا با جابه جایی حرارت، دمای بین سیال ها یکسان شده و در واقع تبادل گرمایی انجام پذیرد.

لوازم جانبی پکیج

قیمت ست کامل لوازم نصب پکیج

ما در فروشگاه تبریز پکیج رادیاتور برای راحتی شما خریداران، تمامی لوازم جانبـی نصب پکیج ایران رادیاتور را موجود کرده ایم. اگر شما هم قصد خرید ست لوازم نصب پکیج را دارید و می خواهید بدانید در این ست، چه قطعات و لوازمی قرار دارد. برای شما در ادامه این قطعات را قرار می دهیم:

  • یک عدد شیر پروانه سایز 2/1
  • یک عدد سختی گیر از نوع مغناطیسی
  • دو عدد شیلنگ سایز 2/1
  • دو عدد شیلنگ سایز 4/3
  • دو عدد شیر پروانه سایز 4/3

شما با خرید لوازم جانبی نصب پکیج ایران رادیاتور و قطعات مورد نیاز پکیج و رادیاتور، عمر دستگاه خود را تضمین می کنید.

فروش پک کامل لوازم نصب پکیج

همانطور که می دانید فروشگاه تبریز پکیج رادیاتور که یکی از نمایندگی های رسمی بوتان و بارلی در ایران می باشد. برای شما انواع پکیج، رادیاتور و لوازم نصب پکیج ایران رادیاتور را موجود کرده است. ما برای تولید لوازم های جانبی و قطعات مورد نیاز پکیج و شوفاژها، از بهترین مواد اولیه استفاده می کنیم، پس شما می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه