معایب پکیج بارلی

خرید پکیج بارلی و نکات مهم آن

پکیج بارلی (Barreli) یکی از محصولات جدید و مدرن کمپانی بارلی است، که با استفاده از این مدل پکیج گرمایشی می توان با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی مطلوب را داشت و در کوتاهترین زمان آبگرم فوری و یکسان را در اختیار کاربر قرار می دهد. این گروه تولید در ساخت و طراحی این سری از سیستم های گرمایشی روش های شگفت انگیز و مختص به خود را بکار گرفته است که باعث هرچه کیفیت بیشتر دستگاه و در نتیجه کاهش اتلاف انرژی در آن می شود و نیز استهلاک قطعات داخلی پکیج را نیز کاهش می دهد. هر محصولی مزایا و معایب خود را دارد در این مقاله ما به صورت کامل مزایا و معایب پکیج بارلی را

یکی از ویژگی های خارق العاده پکیج بارلی سازگاری با پنهالی خورشیدی به منظور تامین آبگرم است که همین امر سبب شده در مناطقی که به سایر سوخت های مصرفی دسترسی ندارند و یا در مناطق گرمسیری که سیستم گرمایش خورشیدی بیشترین کاربرد را داشته باشد استفاده از این نوع پکیج گزینه ای ایده آل بشمار آید.

این مدل از پکیج های گرمایشی در دو نوع و با نام های تجاری مون و وارم هاوس با برخورداری از ظاهری مدرن و شیک تولید و راونه بازار رقابت می گردند. لازم بذکر است تمامی مدل های پکیج بارلی با گارانتی اصلی در وبسایت تبریز پکیج با بالاترین سطح کیفیت موجود می باشد. در ادامه به معایب پکیج بارلی و قیمت این پکیج اشاره خواهیم کرد.

پکیج دیواری بارلی

پکیج دیواری بارلی طبق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به شیوه ای مدرن و پیشرفته با رعایت استانداردهای بین المللی تحت نظر مهندسین و متخصصین با تجربه ساخته می شوند. این مدل پکیج گرمایشی طوری طراحی شده که در صورت گرفتگی در لوله های و یا رادیاتورها یا در صورت بسته بودن شیر رفت رادیاتور سیستم به طور خودکار مشکل را از طریق سنسورهای تشخیص دما تشخیص داده و دستور توقف و خاموش شدن دستگاه را ارسال می کند، که همین امر تاثیر بسزایی در کاهش رسوب گذاری مبدل اولیه به همراه دارد. پکیج بارلی ظاهری شیک و مدرن دارد که زیبایی ساختمان های امروزی را دوچندان می کند و به واسطه ی حجم کمی که دارد با قرار گرفتن در محیط بدون اشغال فضای مفید سازه قابل نصب و اجرا می باشد.

پکیج بارلی
معایب پکیج بارلی

مبدل اولیه پکیج بارلی از مس تهیه شده و مبدل ثانویه نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده که تاثیر بسزایی در افزایش راندمان و بازدهی حرارت دهی پکیج دارد. یکی دیگر از مزایای این سری از پکیج های گرمایشی استفاده از کلاس حفاظت الکتریکی IP X 5D جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و سرما به داخل دستگاه و در نهایت همین امر تاثیر بسزایی در اتلاف و هدررفت انرژی همچنین از پرت حرارتی جلوگیری بعمل می آورد. در سیستم پکیج بارلی یون حساس به مونواکسید کربن بکاررفته که در صورت زیاد شدن Co دستگاه به طور اتوماتیک خاموش شده و حذف پرشر هوا را شناسایی می کند. از دیگر ویژگی های پکیج بارلی می توان به سنسور تشخیص دمای خارجی، ترموستات اتاقی قابل برنامه ریزی اشاره کرد.

ویژگی های پکیج دیواری بارلی مدل وارم هوس

  • مجهز به سیستم آنتی باكتریال
  • استفاده از تكنولوژی پرمیكس در مشعل
  • بیش از 30 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی
  • دارای بالاترین استاندارد زیست محیطی NOx5
  • قابلیت كنترل از طریق تلفن همراه
  • قابلیت کارکرد با گاز کپسول
  • قابلیت تنوع در رنگ بندی
  • قابلیت اتصال به سیستم خورشیدی
  • طراحی شده برای تحمل شدید سرما تا دمای -40 C
  • سیستم ضد جام شدن پمپ (گیرپاژ شدن پمپ)
  • بالاترین سطح حفاظت الکتریکی IPX5D

مزایای پکیج بارلی

قبل از آن که پکیج را به عنوان سیستم گرمایشی محل زندگی یا محل کارتان انتخاب نمایید، بهتر است با مزایای آن آشنا شوید. موارد زیر، مزایای این دستگاه را بازگو می کنند.

  • پکیج را می توان یک موتورخانه کامل با بالاترين سطح بازدهی و کیفیت و کمترين میزان مصرف انرژی و فضا در نظر گرفت.
  • این سیستم از استانداردهای مطلق اروپایی تبعیت می کند به همین دلیل برای تامین گرمایش محیط، خطر بخاری و آّبگرمکن را ندارد و ایمنی بیشتری برای ساختمان فراهم می کند.
  • به طور کلی با نصب پکیج و در کنار آن یک رادیاتور، ساختمان از نظر تامین آسایش و رفاه ساکنین، بسیار کامل تر عمل می کند و مصرف انرژی و خطر پذیری را به حداقل ممکن می رساند.
  • یکی از مزایای پکیج این است که امکان تنظیم دمای آن روی درجه ی دلخواه وجود دارد.
  • یکی دیگر از مزایای این سیستم، این است که به لوله کشی های قطور سیستم حرارت مرکزی شوفاژ که از موتور خانه تا رادیاتور های شوفاژ کشیده می شود نیازی ندارد.
  • هر واحد مسکونی به صورت کاملا مستقل و جداگانه، از آن استفاده می کنند.
  • نصب و راه اندازی آن با سرعت و سهولت انجام می شود.
  • بدون ایجاد آلودگی صوتی فعالیت می کند.
  • در مقایسه با سایر سیستم های گرمایشی، گاز، برق و به طور کلی انرژی کمتری مصرف می کند.
  • فضای کمتری را در منزل اشغال می کند.
  • به جهت مجهز بودن به سنسور های دود و سنسور های آب گرم، از ایمنی بالایی برخوردار است.
  • هنگام نیاز به کنترل و تعمیر، دسترسی به آن آسان است.
پکیج بارلی
معایب پکیج بارلی

معایب پکیج بارلی

پکیج هم مانند هر سیستم گرمایشی دیگری، در کنار مزایایی که دارد، با معایبی نیز همراه است، معایب پکیج بارلی به شرح زیر می باشد:

  • پکیج برای فضاهایی مانند تالار ها، بیمارستان ها و فضاهایی این چنینی که دارای متراژ های وسیع و بالای ۳۰۰ متر هستند، پاسخگو نیست.
  • دستگاه پکیج در مقایسه با سیستم های گرمایشی موتور خانه ای، عمر کوتاه تری دارد.
  • به دلیل نصب پکیج در داخل فضای مسکونی. هر چند اندک، اما فضایی را به خود اختصاص داده و اشغال می کنند.

نکاتی مهم خرید پکیج بارلی و نصب آن

توجه به نکات زیر، شما را در انتخاب پکیج مناسب و با کیفیت یاری می کنند.

مقایسه ی پکیج فن دار و بدون فن

هنگام انتخاب و خرید پکیج بارلی دو نوع فن دار و بدون فن در مقابل تان قرار می گیرد. که به عنوان یک مقایسه ی کلی می توان گفت پکیج های فن دار مزایای بیشتری نسبت به نوع بدون فن دارند. یکی از مهم ترین مزایای آن ها این است. که امکان نصب نمودن آن ها در فضایی خارج از منزل مثلا درون بالکن یا حیاط وجود دارد. اما در مدل های بدون فن این امکان وجود ندارد و فقط می توان آن ها را درون منزل نصب کرد.

مقایسه ی پکیج دو مبدله و یک مبدله

یکی دیگر از نکاتی که هنگام انتخاب و خرید پکیج بارلی باید مد نظر قرار گیرد توجه به نوع مبدل آن است. به طور کلی پکیج‌ها در دو نوع دومبدله و یک مبدله در بازار عرضه می گردد. که می توان گفت نوع دو مبدله از امتیاز بیشتری نسبت به نوع یک مبدله دارند. به عنوان مثال در نوع دو مبدله آب برگشتی از رادیاتورها و آب گرم مصرفی به صورت کاملا مستقل گرم می‌ شوند. و در روند کار یکدیگر دخالتی نمی کنند اما در نوع تک مبدله زمانی که آب برگشتی در حال گرم شدن است. امکان تامین آب گرم مصرفی وجود ندارد و به نوعی می توان گفت یک بعدی کار می کنند.

اگر می خواهید برای استخر، پکیج گرمایش تهیه نمایید، باید به دنبال خرید پکیج های استخری با مبدل های استخری باشید.

اگر قصد خرید پکیج بارلی برای خانه و محل زندگی تان را دارید، مدل هایی با منبع کویل دار انتخاب مناسبی خواهند بود.

قیمت پکیج بارلی

قیمت یکی از مهم ترین فیلترهای خرید محصول است. این محصول خارجی علاوه بر کیفیت ساخت و ویژگی های متنوعی که دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز بر خوردار است. از این رو اگر یک محصول با کیفیت و مقرون به صرفه می خواهید پکیج بارلی را به شما پیشنهاد می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه