نکات-مهم-خرید-پکیج-ایران-رادیاتور-2

پکیج ایران رادیاتور

پکیج زمینی ایران رادیاتور دارای یک مخزن هست که به صورت همیشگی آب گرم درون آن وجود دارد و زمانی که آب آن خارج شود دوباره پر از آب گرم می شود. درباره پکیج دیواری باید بگوییم که یکی از پرطرفدار ترین هاست چرا که فضای کمتری را اشغال می کند. این محصول عمکردی شبیه به ماشین لباسشوئی دارد و زمانی که آب گرم را باز می کنید سنسور‌های موجود درون آن آب را گرم می کنند و  آب مصرفی شما برای حمام، دستشویی، ظرفشویی و … را و همچنین آب گرم مورد نیاز برای گرمای محیط به واسطه رادیاتور را تامین می کند و با استفاده از دود کش دود حاصل از آن را به بیرون انتقال می دهد.

جهت خرید پکیج ایران رادیاتور می توانید به سایت تبریز پکیج مراجعه کنید.

مزایای پکیج ایران رادیاتور

  • تنظیم کردن دما به میزان دلخواه خود
  • استقلال هر واحد مسکونی به صورت کامل و جداگانه
  • نصب و راه اندازی سریع و آسان
  • کار کردن آرام و بدون تولید صدا و آلودگی صوتی
  • کاهش انرژی مصرفی گاز، برق و … نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی
  • فضای مفید محیط منزل را کمتر اشغال می‌کند
  • بالا بودن ایمنی آن چرا که دارای سنسورهای دود، سنسور آب گرم و در دسترس بودن برای کنترل سیستم و تعمیر در داخل منزل و…
نکات مهم خرید پکیج ایران رادیاتور
نکات مهم خرید پکیج ایران رادیاتور

کاربرد پکیج ایران رادیاتور

گرم کردن محیط منزل و همچنین تامین آب گرم مصرفی یک واحد مسکونی توسط پکیج ایران رادیاتور که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد. گرم کردن محیط منزل این گونه است که آب به واسطه پکیج گرم و به رادیاتور و شوفاژ‌منتقل می گردد و گرمای ناشی از شوفاژ و رادیاتور‌ها باعث گرم شدن محیط خواهد شد. کاربرد دیگر این است که آب گرم مصرفی محیط شما را تامین خواهد کرد و وظیفه آبگرمکن را انجام می دهد.

انواع پکیج های ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور، به منظور مصارف خانگی و اداری و در ظرفیت های حرارتی متفاوت، متناسب با متراژهای مختلف در دو سری دیجیتال و آنالوگ تولید می گردد.

دستگاه دیجیتال با حرف انگلیسی ( L ) و دستگاه آنالوگ با حروف انگلیسی ( M ) نام گذاری می شوند.

دستگاه هایی که در نامگذاری با حروف M  ،E و L و Z شروع می شوند دو مبدله هستند. همچنین علامت FF در پایان اسامی دال بر فن دار بودن سیستم گرمایشی اشاره می کند. به عنوان مثال: L36FF یعنی اینکه دیجیتالی بوده، فن دار می باشد و دارای دو مبدل است. مدل سری ( L ) با بهره گیری از یک صفحه نمایشگر دیجیتال، کدهای خطا (erorr)، جهت عیب یابی راحت تر و اطلاعاتی نظیر میزان درجه حرارت آب و فشار داخلی دستگاه را برای مصرف کننده نشان میدهد.

مدلسـری (M و E) مجهز به نمایشگر دیجیتال نبوده و به صورت دستی تنظیم می شود که اطلاعات مورد نیاز مانند فشار و دمای آب روی یک صفحه مدرج و توسط عقربه های این صفحه قابل مشاهده است. مدل های M و E یا به عبارتی آنالوگ از نظر کارکرد ( در ظرفیت های یکسان ) در یک سطح بوده و فقط از لحاظ کیفیت، بعضی از قطعات به صورت بسیار جزئی، متفاوت می باشند و مدل M در بعضی از قطعات با کیفیت تر از مدل E  است.

نکات مهم خرید پکیج ایران رادیاتور
نکات مهم خرید پکیج ایران رادیاتور

عملکرد پکیج ایران رادیاتور

عملکرد پکیج ایران رادیاتور در مدل های دیجیتالی و آنالوگی ( در ظرفیت های یکسان ) کاملا برابر هست و فقط دارای ابعاد متفاوتی هستند و توان گرمایشی و میزان تولید آبگرم مصرفی در سری های دیجیتال و آنالوگ تفاوتی با هم ندارند. داشتن صفحه دیجیتال، منبع انبساط بزرگتر و هیدروبلاک برنجی در مدل دیجیتال باعث افزایش حجم و در نتیجه وزن آنها نسبت به دیگر مدل ها با ظرفیت حرارتی خروجی مشابه است. به عنوان مثال L24FF  و M24FF  هردو، دو مبدله ،فن دار و دارای ظرفیت حرارتی خروجی یکسان ( KW 24 ) هستند. اما L24FF ( دیجیتال ) به علت داشتن صفحه دیجیتالی و منبع انبساط بزرگتر و هیدرو بلاک برنجی از مدل M24FF ( آنالوگ ) حدودا kg 10 وزن بیشتری دارد و به تبع دارای ابعاد بزرگتری هست.

ویژگی های منحصر به فرد

پکیج ایران رادیاتور دارای دو نوع مبدل است. از مبدل اصلی برای گرمایش محیط و از مبدل صفحه ای برای تامین آبگرم مصرفی  استفاده می گردد. با توجه به اینکه آبگرم مصرفی با شعله مشعل تماس مستقیم ندارد، تشکیل رسوب بر جداره داخلی مبدل صفحه ای به مراتب دیرتر اتفاق می افتد. تمامی تولیدات این محصول گرمایشی  دارای سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند. به عنوان مثال ممکن است در فصل زمستان  شما مسافرت تشریف داشته باشید و دستگاه گرمایشی شما خاموش باشد در این صورت در حالت عادی می بایست دستگاه شما  یخ بزند اما به علت داشتن این ویژگی حتی با وجود پایین بودن درجه هوا و سرمای طاقت فرسا دستگاه شما یخ نمی زند و مشکلی برای دستگاه به وجود نمی آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه