علت چشمک زدن پکیج ایران رادیاتور

مشکلاتی که در پکیج ایران رادیاتور به وجود می‌آید، شامل چشمک زدن چراغ‌های آن است. بیشترین بار چشمک زدن این چراغ‌ها نشانگر خرابی قطعات و بروز مشکل در قسمت‌های مختلف پکیج است. اگر از پکیج ایران رادیاتور در خانه یا محل کارتان استفاده می‌کنید، احتمالاً با چشمک زدن پکیج دیواری ایران رادیاتور آشنا هستید. در این مقاله، قصد داریم از نمایندگی ایران رادیاتور به بررسی علت چشمک زدن پکیج ایران رادیاتور بپردازیم و راه‌حل‌هایی برای رفع این مشکل ارائه دهیم.

چراغ های چشمک زن پکیج ایران رادیاتور

در پکیج ایران رادیاتور، چراغ‌هایی قرار داده شده است که در صورت بروز اختلال در عملکرد پکیج، به شکل چشمک زننده روشن می‌شوند. بنابراین، چشمک زدن این چراغ‌ها نشانه ارور دستگاه است و دلایل متعددی برای آن وجود دارد.

در زیر، عددی بین ۳۰ تا ۸۰ برای هر چراغ تعیین شده است. چشمک زدن چراغ‌های پکیج ایران رادیاتور به صورت پیوسته نشانگر ارور دستگاه نیست. اما چشمک زدن جفت جفت این چراغ‌ها نشاندهنده عملکرد صحیح سیستم است. اما چشمک زدن سه چراغ یا یک یا دو چراغ نشانه ارور در پکیج می‌باشد.

۱۱ علت چشمک زدن پکیج ایران رادیاتور و رفع آن ها

اگر هر گونه اختلال در کارکرد پکیج ایران رادیاتور به وجود بیاید، این مشکل توسط سنسورهای سیستم شناسایی می‌شود و این سنسورها خرابی را به اطلاع برد پکیج می‌رسانند و سپس ارور مشخص بسته به دلیل مربوط شکل می‌گیرد. چراغ‌های پکیج ایران رادیاتور در صورت بروز خطا یا وقوع مشکلات خاصی روشن می‌شوند و با چشمک زدن به شکلی خاص، ارورهای مربوطه را نشان می‌دهند.

چشمک زدن چراغ‌های 30 و 40 پکیج ایران رادیاتور

علت چشمک زدن پکیج ایران رادیاتور در این دو عدد نشانگر وجود خرابی در برد است. برای رفع این مشکل، بهتر است یک تعمیرکار متخصص پکیج ایران رادیاتور را برای بررسی دستگاه به شما معرفی کنم.

علت چشمک زدن پکیج ایران رادیاتور
علت چشمک زدن پکیج ایران رادیاتور

چشمک زدن چراغ‌های 40 و 70 پکیج ایران رادیاتور

وقتی چراغ‌های اعداد 40 و 70 به شکل چشمک زن باشند، این نشانه می‌دهد که میزان گاز کافی برای عملکرد بهینه پکیج وجود ندارد. برای رفع این خطا، می‌توانید فشار گاز را افزایش داده و در صورتی که عدد ولوم دمای پکیج بین 51 تا 70 باشد، باید مقدار فشار گاز را به میزان استاندارد تنظیم کنید. برای این کار، شیر پرکن آب را باز کنید و صبر کنید تا فشار سیستم به حداقل مقدار مورد نیاز برسد.

چشمک زدن چراغ‌های 70 و 80 پکیج ایران رادیاتور

اگر متوجه چشمک زدن چراغ‌های 70 و 80 پکیج ایران رادیاتور شدید، این نشانگر است که شعله در پکیج تشکیل نشده است یا سنسور نتوانسته است شعله را تشخیص دهد. این مشکل ممکن است به دلیل قطع شدن گاز یا خرابی قطعاتی مانند شمعک، شیر کنترل یا برد دستگاه رخ داده باشد.

چشمک زدن چراغ‌های 50 و 80 پکیج ایران رادیاتور

علت چشمک زدن پکیج ایران رادیاتور در این دو عدد نیز به مشکلات قبلی مرتبط است.

چشمک زدن چراغ‌های ۶۰ و ۸۰ پکیج دیواری ایران رادیاتور

هنگامی که چراغ‌های ۶۰ و ۸۰ پکیج دیواری ایران رادیاتور به صورت چشمک زدن برقرار است، این نشانگر فعال بودن سیستم ضد یخ پکیج با پمپ است.

چشمک زدن چراغ‌های ۶۰ و ۷۰ پکیج ایران رادیاتور

وقتی چراغ‌های ۶۰ و ۷۰ پکیج ایران رادیاتور چشمک می‌زنند، به این معناست که عملکرد سیستم ضد یخ با مشعل روشن فعال شده است.

چشمک زدن چراغ‌های ۴۰ و ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

در پکیج‌های بدون فن، وقتی سنسور دود قطع می‌شود، چراغ‌های ۴۰ و ۸۰ پکیج ایران رادیاتور به صورت چشمک زدن روشن می‌شوند. این خطا نشان می‌دهد که مسدود شدن مسیر دودکش یا نصب نادرست دودکش موجب شده است. راه حل این مشکل رفع انسداد مسیر دودکش است.

علت چشمک زدن پکیج ایران رادیاتور
علت چشمک زدن پکیج ایران رادیاتور

چشمک زدن چراغ ۷۰ پکیج ایران رادیاتور

وقتی چراغ ۷۰ چشمک می‌زند، نشان دهنده رسیدن دمای مبدل اولیه به بیش از ۸۹ درجه است.

چشمک زدن چراغ بر روی عددهای ۴۰، ۷۰ و ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

این خطا نشان می‌دهد که پکیج دارای رسوبات است و دلیل روشن شدن چراغ‌های چشمک زن ۴۰، ۷۰ و ۸۰ پکیج ایران رادیاتور، بسته بودن شیر رادیاتور و خرابی پمپ است.

برای رفع این مشکل، می‌توانید آب را از دستگاه پکیج ایران رادیاتور تخلیه کنید و همچنین شیرهای بالا و پایین رادیاتورها را باز کنید و سیستم را ریست کنید.

چشمک زدن چراغ‌های ۵۰، ۷۰ و ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

در صورتی که چراغ‌های ۵۰، ۷۰ و ۸۰ پکیج ایران رادیاتور همزمان چشمک بزنند، این نشانگر قطع شدن سنسور شوفاژ از مدار است. برای رفع این مشکل، بهتر است با یک تکنسین حرفه‌ای تماس بگیرید.

چشمک زدن چراغ‌های ۴۰، ۶۰ و ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

اگر چراغ‌های ۴۰، ۶۰ و ۸۰ پکیج ایران رادیاتور همزمان شروع به چشمک زدن کرده باشند، این نشانگر خرابی فن یا پرشر سوئیچ دود است. اگر فن پکیج روشن شده باشد، به معنای خرابی فن است و باید آن را تعویض کنید.

برای تست پرشر سوئیچ هوا، دو کابل متصل به پرشر سوئیچ هوا را بکشید. پس از روشن شدن فن پکیج ایران رادیاتور، دو سر کابل را به یکدیگر متصل کنید. اگر سیستم جرقه زده باشد، به این معناست که پرشر سوئیچ هوا خراب شده است. البته در برخی موارد، این مشکل نشان‌دهنده خرابی برد نیز می‌باشد.

سخن آخر

در این مقاله، به بررسی علت چشمک زدن پکیج ایران رادیاتور پرداخته شده است. هر چراغ پکیج ایران رادیاتور با اعداد ۳۰ تا ۸۰، با چشمک زدن خاصی که دارد، معنا و مفهوم خود را نشان می‌دهد و به وجود آمدن خطا و خرابی در یک قطعه خاص از دستگاه اشاره می‌کند.

اگر چشمک زدن پکیج ایران رادیاتور را مشاهده کردید، بهتر است به سرویسکاران متخصص فروشگاه تبریز پکیج رادیاتور مراجعه کنید و از آن‌ها بخواهید که دستگاه شما را با دقت بررسی کرده و این خطا را برطرف کنند.

فروشگاه تبریز پکیج رادیاتور با سابقه‌ای درخشان در زمینه فروش شوفاژ ایران رادیاتور، پکیج‌های حوله خشک کن و سایر لوازم گرمایشی، توانسته است تعداد زیادی مشتری را جذب کند. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت یا خرید، با استفاده از وبسایت یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه