رادیاتور-ایران-رادیاتور

رادیاتور ایران رادیاتور

رادیاتور ایران رادیاتور یکی از تجهیزات تبادل حرارت در سیستم های گرمایش هست که با عبور سیال آب با دمای بالا با محیط اطراف تبادل حرارت می کنند. رادیاتور(Radiator) یا شوفاژ نوعی مبدل حرارتی می باشد که در گرمایش از آن استفاده می گردد. استفاده از این سیستم امروزه کاربرد فراوانی در گرمایش داخلی دارد و یکی از رایج ‌ترین انواع سیستم های گرمایشی فضاهای خانگی و اداری است. عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله های حاوی آب گرم دیگ هست که درون آن گردش می کند و حرارت را توسط جابه جایی انتقال می دهد. بخشی از انتقال حرارت رادیاتور ایران رادیاتور هم بر اثر تابش از سطح پره ها اتفاق می افتد.

معمولا به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می گردد. (مناسب ترین موقعیت برای نصب رادیاتور فضای زیر پنجره ها است که سبب ایجاد گردش هوای مطبوع و توزیع گرمای مناسب در فضای اتاق می شود). و تعداد پره ها مساحت اتاق و اتلافات آن بستگی دارد. با توجه به سابقه خوب این شرکت ایران رادیاتور در تولید رادیاتور آلومنیومی و مشعل، مهندسان این شرکت تمام تلاش خود را برای تولید شوفاژ های در خور نام این گروه صنعتی به کار بستند.

رادیاتور ایران رادیاتور
رادیاتور ایران رادیاتور

عملکرد رادیاتور شوفاژ ایران رادیاتور

برای جبران اتلاف گرمایی ساختمان از وسایل پخش کننده گرما مورد استفاده قرار میگیرد. رادیاتور ایران رادیاتور که در واقع نوعی مبدل حرارتی است یکی از متداول ترین تجهیزات گرمایشی در ساختمان ها می باشد. گرمایش در رادیاتور از طریق گردش آب گرم تولیدی توسط پکیچ یا موتور خانه در داخل آن و به دو طریق همرفتی و تابشی اتفاق می افتد. آب گرم توسط پمپ سیرکولاتور مدار گرمایش و از طریق لوله رفت وارد رادیاتور شده. و پس از گردش در داخل رادیاتور گرمای خود را از دست داده و جهت گرم شدن مجدد از طریق لوله برگشت به پکیج یا دیگ موتور خانه باز می گردد.

عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله های حاوی آب گرم دیگ هست. که درون آن گردش می کند و حرارت را از طریق جابه جایی در هوای اتاق انتقال می دهد. به این صورت که هوای گرم بالای رادیاتور که سبک تر بوده. به طرف بالا حرکت کرده و هوای سرد جایگزین آن می شود و این چرخش دائمی در جریان هوا، باعث گرم شدن اتاق می شود. معمولاً از رادیاتور ( شوفاژ ) ایران رادیاتور در مکان هایی که نیاز به کنترل دقیق دما و رطوبت ندارند استفاده می گردد. چرا که رادیاتور ها عمدتاً دارای توانایی تولید گرما می باشند و قابلیت تنظیم درجه حرارت و رطوبت محیط را ندارند اما رادیاتورها در عین حال میزان رطوبت نسبی اتاق را نیز کاهش می دهند. (البته با استفاده از شیر ترموستاتیک رادیاتور می توانید دمای محیط خود را کاملاً تنظیم نمایید.)

لوازم نصب هر بلوک رادیاتور آلومینیومی عبارتند از:

  • شیر هواگیری رادیاتور
  • یک دست درپوش ماسوره رادیاتور
  • چهار عدد واشر آب بندی گریندینگریت رادیاتور آلومینیومی
  • بست پرچمی دیواری رادیاتور آلومینیومی (به ازاء هر 10 پره حداقل یک بست پرچمی دیواری)
  • یک دست شیر و زانو قفلی رادیاتور و یا یک دست شیر ترموستاتیک رادیاتور همراه با زانوی قفلی

(در صورتیکه مایل به امکان تنظیم دمای رادیاتور و دمای محل زندگی خود در فصول سرد سال هستید. و صرفه جویی در میزان مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا برای شما اهمیت دارد. اکیدا توصیه می نمائیم از شیر رادیاتور ترموستاتیک همراه با زانوی قفلی رادیاتور استفاده نمائید.) استفاده از شیر ترموستاتیک رادیاتور علاوه بر مزایای فوق همچنین باعث جلوگیری از تجمع گرمای غیر ضروری در داخل فضای شما و جلوگیری از سیاه شدن دیوارها می شود.

در واقع با نصب شیر ترموستاتیک برای رادیاتورها ، این امکان را فراهم می نمائید. که عملا در بسیاری از مواقع در فصل زمستان ، هوای محل زندگی شما توسط رادیاتور بیش از اندازه گرم ، خشک و حتی کلافه کننده نشود. و مانند بسیاری از مردم مجبور به باز کردن پنجره در زمستان نشوید.

رادیاتور ایران رادیاتور
رادیاتور ایران رادیاتور

ویژگی های رادیاتور ایران رادیاتور

  • دارای استاندارد iso 9001-2000
  • اینرسی حرارتی پایین برای پاسخ سریع به هر تنظیم کنترل
  • وزن سبک که باعث سهولت حمل و جابجایی در انبار می شود.
  • کیفیت بالای بسته بندی، سبکی و اشغال حداقل فضا بدلیل دارا بودن طراحی منحصر به فرد
  • رادیاتورهای ایران رادیاتور برای استفاده در سیستم های گرمایشی غیر مستقیم و یا مدار بسته با آب داغ و بخار با فشار پایین، مناسب هستند.
  • عرضه در مدل های 5، 7 و 10 پره ای (هنگام سفارش خرید توجه کنید که فقط مضربی از بلوک های موجود را سفارش دهید مثلا اگر نیاز به رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور 12 پره دارید باید یک بلوک 5 پره به علاوه یک بلوک 7 پره انتخاب کنید.)
  • در صورتی که گرمای بخشی از واحد مسکونی یا اداری شما در زمستان کافی نیست. و رادیاتور نصب شده در آن فضا از نوع رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور است. شما می توانید بدون نیاز به تعویض رادیاتورها و فقط با افزودن یک بلوک 3 یا 5 پره ای به انتهای بلوک رادیاتور خود (توسط دو مغزی و دو واشر) گرمای مورد نیاز را در واحد خود تامین کنید. البته عمل نصب یا افزودن به تعداد پره های رادیاتورهای آلومینیومی باید توسط نصاب مجرب انجام شود.

گارانتی و اصالت رادیاتور ایران رادیاتور:

این رادیاتورها معمولا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. در سایت مرجع و فروشگاهی پکیج، قیمت های تضمین شده. و مشخصات فنی انواع رادیاتور ایران رادیاتور، با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه