خرید رادیاتور پره ای

رادیاتور چیست؟

رادیاتورها مبدل های حرارتی است که برای انتقال انرژی حرارتی از یک محیط به رسانه دیگر به منظور سرمایش و گرمایش مورد استفاده قرار می گیرند. رادیاتور دستگاهی است متشکل از مقدار زیادی سطح خنک کننده که حاوی مقادیر زیادی هوا است به طوری که در آب پخش می شود تا به طور موثر خنک گردد. برای مشاوره و خرید رادیاتور پره ای می توانید با تبریز پکیج در ارتباط باشید.

مشخصات فنی رادیاتور

طرز کار رادیاتور به این صورت است که گرما از طریق موتور خانه یا پکیج ها و توسط آب گرم به رادیاتور ها انتقال می یابد و با انتقال گرما به صورت جابجایی یا تابشی توسط رادیاتور ها محیط پیرامون را گرم می کند. پس از گذشت زمان و انتقال حرارت از رادیاتور به محیط دمای آب گرم درون رادیاتور کاهش پیدا می کند و دوباره از طریق مدار برگشت آب مجدد به موتورخانه باز می گردد و این سیکل دوباره تکرار می شود. انتقال آب گرم از موتور خانه ها به رادیاتور و بازگشت آن به موتورخانه توسط لوله های توکار انجام می گیرد. در ادامه مشخصات فنی هر یک از انواع رادیاتور جهت خرید رادیاتور پره ای توضیح داده می شود.

رایج ترین استفاده از رادیاتورهای دوگانه سوز در نرده های حوله حمام است، اما می توان آنها را در قسمت هایی از خانه نیز نصب کرد که ممکن است در زمان خاموش شدن گرمایش مرکزی شما نیاز به افزایش گرمایش داشته باشند.

خرید رادیاتور
خرید رادیاتور پره ای

انواع رادیاتور

هنگامی که نحوه سوخت رادیاتور خود را انتخاب کردید، وقت آن است که تصمیم بگیرید کدام نوع برای شما و خرید رادیاتور مناسب است. هنگام خرید رادیاتور پره ای، نوع صحیح رادیاتور برای خانه شما با توجه به فضای موجود و سبک طراحی دلخواه شما تعیین می شود.

  • رادیاتور پره ای
  • رادیاتورهای تک پنلی
  • رادیاتورهای دو پنلی
  • رادیاتورهای ستونی
  • رادیاتورهای افقی
  • رادیاتورهای عمودی
  • رادیاتورهای طراح
  • نرده حوله گرم

رادیاتور پره ای

این نکته را باید بدانید که ضریب هدایت حرارتی آلومینیوم بالاتر از فولاد است و به همین دلیل هم گرمادهی بیشتری دارد ولی قیمت رادیاتور پره ای آلومینیوم بیشتر است.

رادیاتورهای تک پنلی

پانل های منفرد (به جای آن ها را به عنوان ظروف آب گرم در نظر بگیرید) رادیاتور اصلی شما می باشد. یک پانل منفرد که روی دیوار نصب شده و رو به بیرون به داخل اتاق است. همچنین ممکن است برای مساحت بیشتر به چندین ستون تقسیم شود – اما همچنان یک پانل واحد است. پانل های تک باریک تر هستند و به دیوار نزدیک تر از دوبل می شوند.

رادیاتورهای دو پنل

رادیاتورهای دو پنل، دو پنل تکی است که روی هم قرار گرفته اند (تقریباً دوبرابر قدرت) و روی دیوار شما نصب می شوند. آنها می توانند در نهایت دور از دیوار شما بیرون بیایند – اما در برخی از طرح ها، این ممکن است چیز خوبی باشد.

رادیاتورهای افقی

رادیاتور افقی رایج ترین نوع رادیاتوری است که در خانه ها یافت می شود . پهن تر از قدشان است و به دلیل محبوبیت، در تعداد زیادی از اندازه ها و پرداخت های مختلف موجود هستند.

رادیاتورهای افقی اغلب در زیر پنجره ها قرار می گیرند، زیرا این منطقه ای است که در غیر این صورت استفاده نمی شود.

رادیاتـورهای عمودی

رادیاتورهای عمودی بلندتر از عرضشان هستند و همانطور که از نامشان پیداست به صورت عمودی از کف تا سقف کشیده می شوند. این رادیاتورها برای کسانی که فضای دیوار افقی در خانه خود ندارند ایده آل می باشند، زیرا شکل عمودی آنها به آنها اجازه می دهد که خروجی حرارتی مشابه سبک افقی اما با ردپای کوچکتر را ارائه بدهند.

آنها نه تنها برای طراحی چیدمان خانه ی شما مفید هستند، بلکه می توانند جزئی از سبک خانه ی شما باشند. رادیاتورهای عمودی ما به جای محو شدن در پس زمینه، در مجموعه ای از طرح های خیره کننده در دسترس هستند که می توانند به مرکزی برای فضای زندگی شما تبدیل شوند.

خرید رادیاتور
خرید رادیاتور پره ای

رادیاتـورهای ستونی

رادیاتورهای ستونی برای هر کسی که به زیبایی سنتی علاقه دارد عالی هست. این رادیاتورها از لوله هایی ساخته می شود که به صورت ردیفی چیده شده اند و از بالا به پایین متصل می شوند. این لوله ها یک بخش از یک رادیاتور ستونی را تشکیل می دهند.

رادیاتـورهای ستونی نسبت به اندازه خود می توانند گرمای بالایی را ارائه دهند و همچنین می توانند گرما را برای مدت طولانی تری نسبت به سایر انواع رادیاتور حفظ نمایند. همچنین می توانید با انتخاب تعداد ستون های رادیاتور ستونی، میزان گرما را انتخاب نمایند.

این رادیاتورها که به عنوان رادیاتورهای ویکتوریایی یا قدیمی نیز معروف هستند، در مجموعه ای از سبک ها موجود هستند که در هر خانه سنتی فوق العاده دیده می شوند. رادیاتورهای ستونی ظاهری قوی و محکم دارند و همچنین در یک خانه ی مدرن و به سبک صنعتی عالی به نظر میرسند.

رادیاتورهای مدرن و طرح دار

اگر در انتخاب یک رادیاتور برای شما سبک مهمترین نکته باشد، از این رادیاتورها انتخاب کنید. اینها به جای محو شدن در پس زمینه، برای تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از دکوراسیون منزل شما ایجاد شده اند.

رادیاتورهای آینه ای و شیشه ای، یک انتخاب رو به افزایش هست. اینها دارای آینه ای هستند که به شکل استاندارد رادیاتور شما تعبیه شده است که می تواند به اتاق شما ظاهر فضای اضافی بدهد. همچنین مجموعه ای از رادیاتورها با منحنی های مدرن را در اختیار شما است که برای هر کسی که می خواهد از شکل استاندارد رادیاتور فاصله بگیرد، ایده آل است.

نرده حوله خشک کن

نرده های حوله خشک کن به سادگی یک حمام ضروری است. آنها حوله های شما را گرم و خشک نگه می دارند و در عین حال گرمای حمام شما را تامین می کنند.

از آنجایی که هیچ حمامی هم اندازه نیست، نرده حوله خشک کن در طیف وسیعی از اندازه ها و سبک های مختلف موجود است. همچنین طیف وسیعی از پرداخت های آن از کروم سنتی گرفته تا رنگ مشکی مات که به طور فزاینده ای محبوب است، موجود است.

از آنجایی که روشن کردن کل سیستم گرمایش مرکزی برای یک حوله خشک کن می تواند گران باشد، نرده ی حوله خشک کن دوگانه سوز انتخاب هوشمندانه ای است. اینها در زمستان از گرمایش مرکزی شما کار می کنند، اما زمانی که می خواهید حوله های خود را در تابستان خشک کنید، می توانند با برق کار کنند.

هزینه

هنگام خرید رادیاتور پره ای، زمانی که تصمیم می گیرید کدام رادیاتور را می خواهید نصب کنید و چقدر می خواهید خرج کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که احتمالاً زمان زیادی طول می کشد تا دوباره آن را تعویض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه