خرید-رادیاتور-پنلی-پکسا

رادیاتور پنلی چیست؟

رادیاتور پنلی وسیله ای فلزی است که جنس آن بسته به نوع کاربردش متفاوت است، غالباً رادیاتورها به عنوان ناقل دمای آب عمل می کنند. جهت خرید رادیاتور پنلی پکسا می توانید با فروشگاه تبریز پکیج در ارتباط باشید.

رادیاتـور پانل عمدتا مسطح برای انتقال انرژی مجاور و تابشی به یک فضای داخلی می باشد، از جمله کاربردهای رادیاتور می‌توان به استفاده از آن در منازل جهت انتقال حرارت آب گرم رسیده از بویلر به داخل ساختمان اشاره نمود. و رادیاتورها عمدتا به وسیله کنسانتره یک اتاق را گرم می کنند.

رادیاتورهای پانل ممکن است یک یا دو پانل داشته باشند، هر چه طول پانل بیشتر شود، سطح بیشتری برای رادیاتور وجود دارد تا گرما را منتشر نماید.

رادیاتور پانل همچنین ممکن است نوارهای فلزی داشته باشد که به پشت یک رادیاتور تک متصل شده و یا در وسط یک رادیاتور دوپنلی جوش داده می ‌شود این نوارها فاصله سطح زمین با رادیاتور را همچنان بیشتر می کند.

جنس رادیاتور ها متفاوت است. از جنس های متفاوت آن می توان به آلومینیومی، فولادی، مسی و چدنی اشاره کرد. از لحاظ انتقال حرارت می توان گفت مس بهترین انتقال را داراست اما به علت هزینه بسیار بالای آن استفاده مقرون به صرفه ای ندارد. پس از مس، به مراتب می توان گفت آلومینیوم بهترین فلز انتقال حرارت می باشد که دچار زنگ زدگی نمی شود. رادیاتورهای آلومینیومی به دو صورت اکستروژن و دایکست تولید می گردند.

درون رادیاتور ها غالبا از مس برای باله، برنج برای لوله ها و آلومینیوم ساخته شده می شود. اگرچه خواص خنک کنندگی مس و برنج بیشتر و بهتر از آلومینیوم است اما به علت مقرون به صرفه بودن آلومینیوم از آن استفاده می شود.

خرید رادیاتور پنلی
خرید رادیاتور پنلی پکسا

مزایای خرید رادیاتور پنلی پکسا

بدنه رادیاتور پنلی به صورت یکپارچه است, بنابراین تمیز کردن آن آسان است و به راحتی توسط یک دستمال مرطوب تمیز می شود.
هزینه نصب این رادیاتورها پایین و نصب آنها نیز آسان می باشد.
رادیاتور پنلی سازگاری خوبی با پکیج داشته و نیازی به هواگیری مداوم ندارد, تنها سالی یک یا دو بار هواگیری کافی می باشد.
این نوع رادیاتور گرما را به میزان متعادل در فضا پخش می کند و بدنه ی آن تا حدی که باعث سوختگی شود گرم نمی باشد.
بازده انرژی رادیاتور پنلی حدود ۶۰ درصد می باشد.
این وسیله گرمایشی از جنس فولاد است و به همین دلیل کیفیت و ماندگاری آن بالا می باشد و مدت زمان گارانتی آن نیز توسط شرکت های تولید کننده طولانی هست.
این رادیاتورها دارای سطحی یکپارچه و بدون درز هستند و ظاهر آنها با دکوراسیون خانه های مدرن امروزی همخوانی دارد. زیبایی یکی از فاکتورهایی ست که رادیاتور پنلی در مقایسه با سایر رادیاتورها دارا میباشد.
قیمت رادیاتور پنلی در مقایسه با سایر رادیاتورها از جمله پره ای کمتر است. زیرا جنس این رادیاتور از فولاد است و قیمت فولاد به نسبت آلومینیوم به کار رفته در رادیاتور پره ای پایین تر میباشد. بنابراین رادیاتورهای پنلی علاوه بر زیبایی از نظر اقتصادی نیز مقرون بصرفه هستند.

معایب خرید رادیاتور پنلی پکسا

تنها عیب رادیاتور پنلی این است که اگر دچار زنگ زدگی شود یا نقصی در عملکرد آن به وجود آید به طور کلی باید آن را تعویض نمود. الیته این رادیاتورها به دلیل کیفیت بالا و گارانتی چند ساله ای که دارند به ندرت دچار عیب و ایراد می گردد.

انواع رادیاتور پنلی

در خرید رادیاتور پنلی پکسا با توجه به تعداد پنل ها و کانکتورهای به کار رفته در سیستم آن ها نام گذاری و دسته بندی می کنند؛ انواع رادیاتورهای پنلی به اقتضای تعداد پنل و کانکتورهایشان به شرح زیر است:

  • رادیاتور تک پنلی
  • رادیاتور تک پنلی تک کانکتور
  • رادیاتور دو پنلی
  • رادیـاتور دو پنلی تک کانکتور
  • رادیاتور دو پنلی دو کانکتور
  • رادیاتور سه پنلی سه کانکتور

لازم به ذکر است که افزایش طول پانل ها با افزایش سطح، رابطه مستقیم دارد و به همین جهت نیز گرما و حرارت بالاتری پخش و منتقل می شود. گرچه دوام و طول عمر رادیاتورهای دو و سه پنلی را در رادیاتورهای تک پنلی نمی توان دید. اما این نوع از رادیاتورها (تک پنلی)، می توانند در محیط های کوچکتر، کارایی مناسبی داشته باشند و جلوه بهتری به فضا بدهند.

خرید رادیاتور پنلی
خرید رادیاتور پنلی پکسا

البته رادیاتورهای پنلی به لحاظ اندازه و ابعاد نیز با هم متفاوت هستند و می‌توان آن‌ها را در طول‌ و عرض‌ و ارتفاع مختلف دید که البته تمام این تنوع به کار گرفته شده، برای افزایش سطح کیفیت و کارایی این رادیاتورها و جلب رضایت مشتری است تا سازوکار و مکانیسم‌های این رادیاتورها بتوانند به تامین تمام نیازهای مشتریان پرداخته و ابزار مناسبی را جهت گرم کردن محیط ارائه دهند.

برای خرید رادیاتور پنلی پکسا، خرید رادیاتور، خرید پکیج و انواع حوله خشک کن ها و کولر های گازی میتوانید به سایت تبریز پکیج مراجعه کنید.

نتیجه گیری

چگونه می‌توانیم باعث بهبود در روند عملکرد رادیاتور پنلی شویم؟

نباید رادیاتور پنلی را به واسطه مبلمان یا اجزای دیگر خانه احاطه نماییم.
تعبیه کردن قفسه‌ای کوچک در قسمت فوقانی رادیاتور سبب انحراف مسیر گرما و حرارت می شود.
در صورت عدم هماهنگی و یکنواخت بودن گرما در قسمت‌های مختلف رادیاتور، می‌توان احتمال داد که هوا در داخل رادیاتورها زندانی شده باشد؛ پس برای ممانعت از ایجاد چنین مشکلاتی، هواگیری مرتب رادیاتورها ضروری به حساب می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه